12 juli 2009

Ojoj två inlägg på en dag? Jadå vi slår på stort idag, men är så nöjd med dagen så kunde inte vänta med att skriva till imorgon! Red ungefär en halvtimme på både Montelli och Emerson. Det gick alldeles utmärkt idag, Gunilla hade bytat nosgrimma på Montelli efter att han hållt på och slängt med huvudet mycket under de gångerna jag ridit honom, men med en remont gick han mycket bättre. En klar förbättring, galopperade lite också, lite svårare för honom att fatta vänstergaloppen, men det är sånt som kommer med tiden. Nu till Emerson, sist när vi skulle fatta lite galopp förstod han inte helt och började så smått att bocka lite, men idag använde jag mig mycket av rösten och hjälpte till lite lätt med ridspöet bakom sadeln, och det blev mer än ett halvt varv i galopp!! Duktiga lilla bebis, så glad att det gick så fint idag. Nu är jag lite trött, klockan är 22.10 och det är jobb imorgon. Fina hästar jag rider om dagarna, Fellow(Montellis bror), Lucky(min egen, e.quite easy ue.lucky light), och som idag Emerson och Montelli. Kan inte vara annat än glad, unghästar är riktigt roligt. Eftersom jag gillar att fotografera kommer lite bilder som jag tagit och några som mamma tagit när jag red.

De tre första bilderna är på Emerson, resterande på Montelli.

                               

älskar du mig så älskar jag dig, hihi en ganska gullig bild på mig och Emmis.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka fina bilder! Ni är jätte-fina :)

Mvh

Gunilla

2009-07-13 @ 08:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0