2 juli 2009

Mitt första inlägg här på min nya blogg "younghorses.blogg.se", denna blogg kommer mestadels handla om de unghästarna jag riders utveckling. Just nu på schemat står Emerson (e. Emmerton ue. First Trump) och Montelli (e.Robin z ue. Hills Double xx) som för övrigt är halvbror med en annan häst jag rider för tillfället, både Emerson och "Köttbullen" är födda år 2006 de ägs av Gunilla & Sven på Nybo Gård i Axelvold.

Första ridpasset idag på de små bebisarna gick väldigt bra, ingen bockning eller dylikt. Supernöjd och nästa ridpass blir antagligen på söndag. Tyvärr var det nog lite hack i skivan så jag och mamma ska köpa in en ny, mamma är inte direkt någon höjdare på att filma, men det är åtminstonde någonting. Det syns på filmerna också vem som är stört *host* Emerson *host*. Bilder kommer efter hand, kommer väl en och annat bildbomb då och då.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Strålande! Jätte-kul att ha och kunna titta på.

Det blir ännu roligare när vi skall börja hoppa dem :)

mvh

Gunilla

2009-07-03 @ 12:32:54
Postat av: Paulina

Wow, första gången den rids?

2009-07-12 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0