20 juli 2009

Igår var det dags igen, ett pass vardera för Emmis och Montelli. Det gick superbra, igen. Båda gjorde stora framsteg och det blir mer mer och "ridning". Montelli tar skänkeln jättebra och är väldigt känslig, Emmis är inte lika kvick att reagera som Montelli är, men det kommer nog. Båda två är så snälla och hittar inte på något dumt, Montelli var bara riktigt pigg när jag hoppade upp, han ville börja galoppera direkt, så söt. Jag bara skrattade och det gjorde mamma och Gunilla med. Blev inga bilder denna gången eftersom att jag glömt ladda kameran, men lägger in videorna som Gunilla lagt upp. Först Emmis sen Monetelli. Nästa pass blir på torsdag jag tror, då ska Montelli få gå lite över ett par bommar, så ser vi hur det går. Emmis får vänta lite med det eftersom att han inte tar skänkeln så pass bra ännu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0