19 oktober 2009

hejhej, har varit en bra helg hos mig. i lördags gjorde jag inte så jättemycket, red lite och badade lucky. Igår åkte jag och mamma till gunilla vid 10 på morgonen, jag red först Emmis och sedan Telli. Emmis var lite som sist, men han blev svettig jättesnabbt så vi undrar om han inte mår helt bra? Han ska nog få vila lite och se hur det blir, tror gunilla skulle ta ett blodprov på honom med. Telli var super super super igår!!! Hade ett äggbett på honom igen och jag tror han trivdes, var lugn och kunde till och med stå stilla när jag hoppade upp? Vi hoppade också ett minihinder några gånger, han va så lugn och lyssnade riktigt bra. Sen att han tyckte det var löjligt lågt var en annan sak, men för unghästar ska det hela tiden vara lätt. Igår kom Hero hem efter inridning hos Elina så blir väl att rida honom och Telli nästa gång eftersom att Emmis ska vila.

Vi var hemma vid halv 1 från Gunilla och halv 2 skulle jag har fixat klart hästarna och börjat promenera med phiis till johan. Longerade honom lite i korallen och Johan hoppade upp, sen kom mamma ner med Lucky så red jag och Johan ut över en timme. Riktigt skönt var det, superfint väder med strålande sol. När jag var hemma vid 3 red jag ut ännu en långtur på Fellow.

Jag vet inte om jag ska rida ut med Johan idag igen, vi får väl helt enkelt vänta och se hur det blir.

Fick bli en bild på min underbara hund som opereras idag, jag hoppas det går bra! Finns ingen finare hund.  


Kommentarer
Postat av: Moa L

Du har jättefin sits över hinder.

2009-10-20 @ 22:40:58
Postat av: Linn Skjetne

Tack så mycket! :)

2009-10-23 @ 11:33:43
URL: http://younghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0