11 september 2009

usch idag är det inget roligt datum... men men red bebisarna igår och det gick bra trots att jag var ganska mör, haha. Provade hackamore på Telli och han accepterade det väldigt bra, ibland slog han med huvudet men går inte att jämföra med när han hade bett i munnen. Hackamore är ju visserligen en bett, men ni förstår vad jag menar. Emmis var allt annat än seg igår, han kutade på som bara den och körde lite älg-stil i början. Men när han fått springa av sig lite blir det en stor skillnad. Tog någon bild på Telli igår på stallgången men har verkligen inte orkat ladda in dem i datorn. Hittade ytterligare bilder på Fellow från tävligen, kommer nte bilderna in här så kan ni hitta dem på hemsidan www.pankz.se. Själv var jag hos läkaren idag och fick det konstaterat att jag har infektion i de övre luftvägarna och öroninfektion på vänster öra, det är bara att jobba på. När man har häst har man inte alltid några andra val, tex Lucky måste jag rida för jag är så rädd att han får ont i magen annars. 

Ha det bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0