28 september 2009

Hejhej, red ut på både Lucky och Fellow, inte direkt så ovanligt. hihi. Skulle träffat Johan idag så han kunde rida lite på Phiis men han kunde inte, eller ja han ville att jag skulle longera honom inför imorgon så tar vi ett pass då istället. Så Phiis inte bockar av Johan i onödan haha. Nejdå han har faktiskt inte bockat någonting ännu, men med unghästar vet man ju aldrig vad som står på schemat.

Jag bara längtar tills den dagen då jag kan rida ut på Phiis själv. Den dagen kommer nog snart får vi hoppas, ska börja lastträna honom lite snart också, senaste åkturen var ju på väg hem från djursjukhuset och han hoppade över bommen precis när vi svängde in på gårdsplanen. Lyckat! Det var längesen och vi har inte kört honom sedan dess, ganska dumt. Skulle egentligen ha lastat honom direkt och kört en sväng, men mamma och pappa hade väl inte direkt någon lust med tanke på vad som hänt. Han är i och för sig ganska tuff så jag tror inte han blivit rädd.

Nu ska jag i alla fall sova, natti natti.

En bild på min lilla kiiise, Puh heter hon. Hittekatt delux.
 

Kommentarer
Postat av: nicole hartwig - hästblogg

sv: okej. :) yes det är det. :)

2009-09-29 @ 12:43:45
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: Jennie

naw, så sööt misse :)

2009-09-29 @ 18:33:50
URL: http://itisnowornever.blogg.se/
Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

åh vilken mysig bild! :)

2009-10-11 @ 16:51:39
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0