9 september 2009

Hej, lite sen uppdatering men det har sina förklaringar. Skulle egentligen ridit bebisarna i fredags, jag och mamma var några mintuer sena så precis när vi svänger in på Gunillas gårdsplan ringer hon, jag trodde att hon ringde för att se var vi var, men jag hade fel. Hon ringde för att säga att det inte blev något eftersom att hon brutit handleden och att hon var på väg till akuten. Usch stackarn! Jag och mamma fixade i alla fall lite med hästar sen åkte vi hem. Istället åkte vi dit i måndags, Emmis var duktig, en aning för pigg, men lugnade ner sig efter hand. Telli slog mycket med huvudet och nästa gång vi rider ska jag ta med mitt hackamore och prova det. Så får vi se vad som händer sen, förutom hans slängningar med huvudet gick det super, han fattade vänster och höger galopp under några som helst problem och han lyssnar riktigt fint för skänklarna. Själv har jag varit sjuk sen jag kom hem från Gunilla med halsont och feber. Dock inte mycket feber men tillräckligt så man känt sig hängig, därför jag inte skrivit i bloggen. Börjar bli bättre nu så ska se om jag rider hästarna här hemma ikväll.

Hittade ett par fina bilder från tävlingen i Åsbo. Först Fellows 90cm och Luckys 130cm :)
Bilderna är lånade av hemsidan www.idalundahl.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0